Krizový management

Do finančních, případně organizačních potíží se čas od času může dostat každý podnikatelský subjekt. Za takto způsobené potíže projevující se v podobě dočasné platební neschopnosti nebo
v pokulhávající organizaci výrobních procesů nemusí zákonitě podnikatel sám nést vinu. Vnější vlivy v podobě silné konkurence a fluktuující měny mají také negativní dopady na hospodaření podniku. Neúspěch mnohdy vede ke ztrátě dobrého jména, či dokonce k zániku.

Jednotlivé činnosti v rámci konsolidace, revitalizace nebo sanace podnikatelského subjektu provádí zkušený tým odborníků vybavený pravomocemi v rámci řídícího procesu za účelem ozdravení a nastartování ziskovosti podniku.

  • motivační a informační systémy
  • systémy controllingu
  • optimalizace cílů
  • optimalizace nákladů
  • optimalizace obchodních a výrobních operací
  • optimalizace personálního složení s důrazem na efektivitu všech stupňů řízení s jasně definovaným systémem pravomocí a odpovědnosti
  • změny v marketingové strategii
  • optimalizace dluhového zatížení

Cílem je krizi nejen překonat, ale vyjít z ní posílen a připraven na úspěšnou budoucnost.

Nahoru Dolů


TOPlist